måndag 24 november 2008

Ohållbart

Måste ha ett jobb. På något sätt känns det inte bra att låta eurona rulla, när man vet att de inte rullar in någonstans ifrån...
Jag är rätt misspepp. Sälj sälj sälj dig själv. Hur länge orkar man det? När ingen köper. Äh...jag ger inte upp. Jag bara klagar av mig lite... ;)

Hörde att en vän i Sverige har det jobbigt just nu. Önskar henne och hennes familj massor med styrka.

Min farmor ringde idag. Hon är min idol. Det var dagens höjdpunkt. Det och några rader med min J imorse (psst...hon bus-mns'ar från jobbet!) Någon dag ska jag skriva mer om min farmor. Men nu ska jag sova.
Fick förresten ett till lägenhets-erbjudande. Denna gång håller jag förväntningarna utanför.

2 kommentarer:

Kalevi sa...

Lippu korkealle, kohta nähdään. Talousapua on luvassa tarvitsetko jo nyt? /Isä

Saara sa...

:) Kiitos. Joo, tilaan tänään liput. Ei vielä tarvi. Pinnistellään.