onsdag 11 februari 2009

Orolig dag

Ibland blir man påmind att inte ta någonting för givet. Idag var en sådan dag. M's pappa hamnade på sjukhus... Troligen är allt bra nu igen...

Från en dag till en annan...
Ta hand om varandra.

Är helt kär i Spotify. Helt plötsligt har jag värdlens cd-hylla till mitt förfogande. Tack pappa! Dock upptäckte vi nyss en rolig liten sidoeffekt av att dela med sig av sitt konto; När pappa lyssnar på musik på andra sidan dammen, så tystnar min musik och jag får ett meddelande att kontot används av en annan. Och vice versa. Pappa ringer: så du är uppe såhär sent? -Ja det är jag. -Du lyssnar på musik ser jag! -Ja det gör jag! :)

Till sist. Alla ni som använder den dåliga ursäkten man-måste-ha-ett-konto-för-att-kommentera-inlägg för att slippa kommentera på mina inlägg, -sluta med det! *grrr* Ni far med osanning! Det är bara ni klickar för "Namn/URL" och börjar kommentera. Hmpf!

;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kommenterar, kommenterar, kommenterar. WOW VAD COOLT!

Saara sa...

Hihi.. Saara fixar tekniken!