fredag 13 februari 2009

Milk

Jag älskar faktum att det finns 5 euros torsdagar på biograferna här i Tre, då alla filmer kostar...ja 5 euro. Jag gillar också att toaletterna är byggda som loger, med en stor tavla av ägaren över toalettstolen. Hittills har jag varit och kissat hos Marlon Brando, Sylvester Stallone och Woody Allen. Undrar om jag kan hitta Benicio del Toro......

Drog med en stackars förvirrad M, som tydligen inte är van med överraskningar, på Milk. Den starka oscarsfavoriten, som handlar om den första homosexuella att bli vald till officiellt uppdrag i USA. Om Sean Penn inte får en oscar för sin rollprestation vet jag inte vad längre... Kolla även in Emile Hirsh från Into the wild. Betyget blir en svag 4. Den hade lika väl kunnat vara en stark 4 eller en 5. Men den var lite väl lång-ish.

That's all for now.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men... hur kan det komma sig att jag helt och hållet missat Saaras filmfreaksida? Skämd du för den, och gömmer den... eller har du aldrig hunnit med att visa den?

Saara sa...

Jag är så komplex, så det krävs låååång tid att upptäcka alla mina sidor *hahaha*..

tlehikoinen sa...

Du älskar DET faktum.... Gör om, gör rätt!

-språkpolisen

Saara sa...

Argh...glömmer ju svenskan i detta konstiga muminland..