fredag 9 januari 2009

Fårull

Idag har jag lagat potatismos som smakade fårull. I alla fall om man får tro barnen jag tar hand om. Skratt.. Det roliga var att det inte kom ut som gnäll, utan mer som ett konstaterande.. "det här smakar...*smack smack*...fårull!" Oj oj. Hur ska detta gå?
Andra roliga kommentaren som också kom väldigt spontant vid middagsbordet var "nämen vilken ful klocka du har!" Min klocka!! Som alla andra hatar förutom jag! M tycker att den tickar för högt, och nu är den tydligen ful också! Bah! Jag sniffar maskopi!
Imorgon bär det av mot huvudstaden för att gå på Ikea. Ja...nu kommer jag att tillhöra gruppen som vallfärdar långväga för att gå på detta fantastiska varuhus. Nu gäller det att de accepterar mitt svenska presentkort!

Undrar fortfarande vems el jag förbrukar...

Inga kommentarer: