måndag 1 december 2008

"Hon är glad för hon är nöjd"

Jag är ägare av en sproillans ny Nikon D60! Äntligen! Solen, kom fram! Nu ska ut och fotas. Gräs, båtar, vatten, gator, människor, djur, staden... ingen går säker för mitt objektiv från och med idag! Men. Ska försöka göra som jag och min vän canon-killen har pratat om. Att ta digitala bilder som om de vore analoga. Dvs. tänka lite före man tar bilden... och inte knäppa iväg hundramiljoner, som sedan aldrig rensas från datorn. Fast. Förmodligen inte ;)
Och jag är glad för J, som äntligen fått sina drömmars (i alla fall nästan) lägenhet!
Och för M, som efter terminalkrångel äntligen kommit hem från Thailand!
Och för tröjan som jag fick av honom! :)
Och för M&J, som har det bra på sin asien-resa!
Och för de fina kommentarerna som jag fått, som visar att någon läser och gillar min blogg!
Som Anders Lundin sjunger: tjejen här är jättenöjd. Hon är glad för hon är nöjd.....

Och detta, trots att mina pengar är slut.

2 kommentarer:

Therese sa...

Jag vill oxå ha en ny kamera...
Kram Therese http://agalaxynearyou.blog.com

Saara sa...

:) ja, jag är som ett barn på julafton..