fredag 5 december 2008

Fredag igen

Ännu en vecka till historien :) Under denna vecka, då den ljuvliga snön smalt, har min bror hunnit fylla 32, min andra bror har fått jobb, min mor och far har firat bröllopsdag, och jag har grillats under 30 minuter i ännu en arbetsintervju.
Har fått umgås med mina nya kompisar också. Jättetrevliga prickar... jag är då bra på att välja vänner ;)
Har även fått prata av mig med min goda vän J, nyss hemkommen från Afrika. Och :) Preliminärbokat ett besök hos mig! Jihuu!
Imorgon är det Finlands nationaldag. Det största som händer är att presidenten håller dans på slottet. Sen sitter man hemma och kommenterar kändisarnas utstyrslar. Så har jag förstått det i alla fall... :) Men du kan hylla Finland genom att tända två stycken ljus i fönstret! Det ska jag förmodligen inte göra. Dels för att jag inte har fönsterbleck. Och dels för att jag nog befinner mig hos en hunduppfödare utanför Tre och utför julstädning. Har blivit utlovad berlinmunkar för besväret. Bland annat...

Inga kommentarer: